وارد کننده بلبرینگ در مرکز تهران-قیمت بلبرینگ-فروش بلبرینگ

کیش رول گستر – وارد کننده بلبرینگ و رولبرینگ

مرکز تهیه و پخش انواع بلبرینگ ، کاسه نمد ، یاتاقان،روغن گریس و ملحقات

گروه صنعتی کیش رول گستر مرکز واردات بلبرینگ ، رولبرینگ ، تسمه ، کاسه نمد ، روغن گریس می باشد. این بازرگانی با واردات مستقیم محصولات با کیفیت قیمت های مناسبی را برای محصولات خود قرار داده است همین امر باعث حذف واسطه ها و بالا رفتن قیمت می شود.

بلبرینگ ها انواع مختلفی دارند که هر کدام جهت مصرف گوناگونی مورد استفاده قرار میگیرند . همانطور که می دانید درجه ی کیفی و شرکت تولید کننده بلبرینگ ها در عمر و توان و بازدهی بلبرینگ ها تاثیر بسیار زیادی داشته و تقریبا همه ی اقشار جامعه به دنبال جنسی هستند که دوام و کیفیت بالا و عمر مفیدی داشته باشند .  واردات مستقیم بلبرینگ و تمامی ملزومات صنایع را توسط مجرب ترین کارشناسان خود انجام داده و بهترین نوع کیفیت بلبرینگ ها و سایر ملزومات را خریداری خواهند کرد . اولین هدف اولیه ما رضایتمندی مشتریان از کیفیت و اصالت کالای تحویل گرفته از ما می باشد .

فروش معتبرترین محصولات تولید شده در کارخانه های معتبر از جمله: skf koyo nachi dpi ntn nsk snr و…. قبول انواع سفارش مشتریان به هر مارک و برند در سریعترین زمان ممکن .

بلبرینگ چیست؟ بلبرینگ کلمه ای دو حرفی و انگلیسی که از دو حرف توپ و یاتاقان تشکیل شده است . ball  bearing  نام انگلیسی اصلی آن است و در اصل بال بیرینگ خواهنده می شود . اما به دلیل گذشت زمان و تلفظ راحت و عامیانه بلبرینگ نامیده می شود .یاتاقان توپی نامی یا همان بلبرینگ دارای انواع مختلفی بود و در ابعاد گوناگونی تولید و مورد استفاده قرار میگیرد . کاربرد بلبرینگ ها در بسیاری از لوازم پیرامون ما از جمله مصارف صنعتی ، خودرو ها ، خودرو سازی ، لوازم دندانپزشکی ، عکس برداری و پزشکی ، قطعات رایانه ها و… می باشد که با دقت می توان به اهمیت وجود بلبرینگ ها در زدگی پی برد .

برخی از برند های بلبرینگ

بلبرینگ های SKF FAG KOYO NACHI TIMKEN

 

فروش بلبرینگ های SKF FAG KOYO NACHI TIMKEN در بازرگانی کیش رول گستر جهت استعلام قیمت با مشاورین ما در تماس باشید.

021-33992760

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp