فروش تک و عمده بلبرینگ

خرید بلبرینگ در بازرگانی کیش رول گستر

فروش بلبرینگ بصورت تک و عمده در بازرگانی کیش رول گستر

بازرگانی کیش رول گستر وارد کننده بلبرینگ و رولبرینگ می باشد.جهت خرید بلبرینگ بصورت تک و عمده و استعلام قیمت با مشاورین ما در تماس باشید.

امروزه بلبرینگ در مدل های مختلفی تولید و در بازار عرضه می شود تا بتواند نیاز مشتریان رابرآورده کند. این قطعه ها یاتاقان هایی هستند که در مدل های مختلفی تولید می شوند و می توانند عملکرد بسیار مناسبی را برای شما داشته باشند.
عرضه عمده بلبرینگ برای فروشگاه های خرده فروش و همچنین صنایع مختلفی که در تولیدات خود نیازمند بلبرینگ می باشند امکانی مناسب به شمار می رود که بلبرینگ را با قیمتی مناسب در دسترس شما قرار می دهد. در صورتی که می خواهید در مورد بهترین شیوه خرید بلبرینگ و انواع محصولات عرضه شده از سوی شرکت دیجی برینگ بیشتر بدانید، با ما در ادامه همراه باشید.

عرضه انواع بلبرینگ به صورت عمده در بازار

یکی از مهم ترین مشخصه هایی که باعث شده امروزه انواع بلبرینگ در بازار خواهان زیادی داشته باشد، تولید این محصول در انواع مختلف توسط شرکت های معتبر می باشد که باعث می شود دایره کاربرد این محصول بیشتر شود. کیش رول گستر به عنوان مرکز عرضه عمده بلبرینگ در شهر تهران، این محصول را در مدل های بلبرینگ خود تنظیم، بلبرینگ تماس زاویه ای، ، بلبرینگ صنعتی، بلبرینگ کشاورزی و بلبرینگ شیار عمیق عرضه می کند. شما می توانید این محصولات را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید.
مرکز عرضه بلبرینگ به صورت عمده می تواند تمامی نیازهای شما را پوشش دهد و از این روی یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما می باشد.

فروش انواع بلبرینگ در بازرگانی کیش رول گستر

 

اهمیت خرید بلبرینگ اصلی

شما می توانید با استفاده از خدمات کیش رول گستر به محصولات اصلی خارجی دسترسی داشته باشید. در واقع این شرکت محصولات اصلی را به صورت مستقیم وارد کرده و برای عرضه عمده در بازار تهران آماده می کند و همین مسئله باعث می شود تا خریداران بسیاری از این محصول بهره ببرند. خرید بلبرینگ اصلی می تواند باعث شود تا میزان مقاومت محصول بیشتر شده و همچنین طول عمر آن افزایش پیدا کند. در صورتی که سوالی در این خصوص داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید.

بلبرینگ اصل

خرید بلبرینگ اصلی با بالاترین کیفیت باعث شده است تا بسیاری از شرکت های تولید کننده محصولات مختلف و یا تولید کننده قطعات خودرو از محصولات کیش رول گستر استفاده کنند. شما می توانید با استفاده از وب سایت ما بر اساس نوع محصول مورد نیاز، ابعاد و اندازه ها و سایر مشخصات، به سادگی به بلبرینگ اصل مورد نظر خود را از برندهای معتبر تهیه کنید. از آن جایی که کیش رول گستر بزرگ ترین وارد کننده بلبرینگ در تهران است، می تواند محصولات خود را به صورت اصلی و با بهترین قیمت در دسترس شما قرار دهد. در صورتی که نیاز به دریافت اطلاعات بیشتری دارید می توانید با ما در ارتباط باشید و سوالات خود را در خصوص خرید بلبرینگ در تهران بپرسید.

 

مشاوره رایگان فروش عمده بلبرینگ

کیش رول گستر به چهار صورت (وب سایت، تماس تلفنی، ارتباط از طریق واتساپ و اینستاگرام) در دسترس شما می باشد و از آن جایی که محصولات خود را به صورت اصلی و مستقیم عرضه می کند، سعی بر آن دارد که بهترین نوع بلبرینگ را به شما معرفی کند تا بهترین عملکرد را در خرید داشته باشید.
شما می توانید با استفاده از هریک از روش های زیر، با کارشناسان ما در دیجی برینگ در ارتباط باشید.

کیش رول گستر وارد کننده :

  • وارد کننده انواع بلبرینگ های SKF ، FAG و ژاپن
  • وارد کننده انواع بوش و یاتاقانهای صنعتی
  • نمایندگی انحصاری بلبرینگ های DKT  ساخت کشور آلمان
  • وارد کننده انواع گریس درجه یک FAG , SKF (نسوز-معمولی)
  • فروش انواع کاسه نمد های TTO 
  • فروش انواع روغن ایرانی و خارجی
  • سفارش ساخت و تامین انواع برینگهای خاص

 

باکیفیت ترین برندهای بلبرینگ و رولبرینگ

بازرگانی کیش رول گستر واردکننده بلبرینگ و رولبرینگ های SKF, KOYO, NACHI, FAG ,TIMKEN, INA, NTN و … می باشد جهت خرید بلبرینگ و رولبرینگ با مشاورین ما در تماس باشید.

قیمت بلبرینگ در مرکز فروش انواع بلبرینگ

گروه فنی مهندسی و بازرگانی کیش رول گستر در زمینه فروش بلبرینگ‌های خاص و کمیاب با برند‌های مطرحی چون FAG، SKF و…  فعالیت دارد. قصد ما تنها فروش و سود از فروش نیست بلکه از نظر ما فروش بلبرینگ و یا هر محصول دیگر آغاز یک تعهد است. شما مشتریان و کاربران عزیز کافیست با شماره‌های دفاتر ما (02133992760-09353906064 ) تماس بگیرید.هرگونه سوال و مشاوره خرید محصول از جمله خرید بلبرینگ را از متخصصان و همکاران ما بپرسید تا با اطلاع و دانش کافی برای خرید و استعلام قیمت بلبرینگ مد نظر خود کنید.

باید بدانید که کیش رول گستر تنها فروشنده بلبرینگ نیست! بلکه ما در زمینه واردات بلبرینگ نیز فعال هستیم. در صورت نیاز به استعلام قیمت، دریافت مشاوره کاملا صادقانه با ما تماس بگیرید. لطفا در پایین همین صفحه، سوالات و انتقادات خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید و یا در صورت نیاز به هرگونه مشاوره و یا استعلام قیمت بلبرینگ در مرکز فروش با شماره موجود در صفحه تماس بگیرید.

سوالات متداول خرید و فروش بلبرینگ

  1. در هنگام خرید بلبرینگ به دنبال چه برندهایی باشیم؟ برندهای مطرح بلبرینگ در دنیا چیست؟ برندهای تولیدکننده بلبرینگ در دنیا زیاد هستند به خصوص در این اواخر با وجود بلبرینگ‌های تقلبی و به اصطلاح غیر اصل تشخیص و خرید بلبرینگ بدون آگاهی یک ریسک بزرگ به حساب می‌آید. برند‌های مطرح فروش بلبرینگ در دنیا عبارت اند از :
خرید بلبرینگ در بازرگانی کیش رول گستر
فروش انواع بلبرینگ SKF FAG KOYO NACHI TIMKEN

باید بدانید که نحوه تشخیص این بلبرینگ‌ها به شدت سخت و به همین علت توصیه می‌شود از مراکز فروش معتبر بلبرینگ تهیه شود.

چه بلبرینگ‌هایی برای سرعت‌های بالا کاربردی وبه صرفه‌اند؟ برای انتخاب چه کنیم؟ بلبرینگ‌های سرامیکی برای استفاده در سرعت‌های بالا بسیار پرکاربرد می‌باشد و باید گفت که در موارد جزیی اصلا صرفه اقتصادی ندارند. برای انتخاب بلبرینگ و خرید آن ابتدا محل استفاده، قطر داخلی، قطر خارجی و ارتفاع مورد نیاز را باید محاسبه کرد.

عدم اطلاع کافی در هنگام خرید بلبرینگ

عدم اطلاع کافی خریداران و فریبکاری بعضی از فروشندگان و سود بالای فروش بلبرینگ تقلبی عواملی هستند. در کنار محدودیت‌ها و موانع واردات از کشور‌های تولید کننده باعث شده است استفاده از محصولات فیک در بازار کشورمان در چند سال اخیر به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. این موضوع موجب شده است تا کار برای خریداران و کسانی که به دنبال جنس با اصالت هستند سخت شده است. پینیون در هر فاکتور جنس اصلی یا طرح بودن را قید می کند و با رفتاری صادقانه مناسب ترین پیشنهاد را برای شما فراهم می‌کند.

انتخاب نوع در فروش بلبرینگ

آیتم‌های زیادی از قبیل نوع و مقدار نیرو، سرعت، آب بندی، طول عمر، شرکت سازنده، قیمت بلبرینگ و …. برای انتخاب در هنگام خرید و فروش بلبرینگ نیاز است. همچنین هر بیرینگ دارای پسوند و پیشوند‌های مربوط به خود است که هر کدام معنی و مفهومی دارند. از این رو خرید این محصول نیازمند دانش و تجربه خاص خود می باشد. شما می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در انتخاب مناسب با توجه به نیاز و بودجه شما راهنمایی کنند. همچنین به مقاله نحوه انتخاب بیرینگ مراجعه کنید. صنایع مختلف مانند صنایع فولاد، نفت و پتروشیمی، ماشین سازی، کشاورزی و سایر صنایع تا حدودی مشخص است. معروف به شش هزاری همان‌هایی که با عدد 6 شروع می‌شوند.مانند اکثر بیرینگ‌های خودرویی و استفاده شده در وسایل خانگی جز پرمصرف ترین آن‌ها هستند.

قیمت بلبرینگ چگونه تعیین می شود؟

امروزه عرضه‌کنندگان بلبرینگ در سرتاسر ایران، این محصول را با قیمت‌های مختلفی به فروش می‌رسانند. اما نکته مهم اینجا است که شما باید عوامل موثر بر قیمت بلبرینگ را بشناسید تا بتوانید تصمیم بگیرید که کدام یک از عرضه‌کنندگان، هزینه منطقی را ارائه می‌دهند. از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده قیمت بلبرینگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1) سایز و اندازه: اندازه شعاع رینگ داخلی و خارجی بلبرینگ یکی از مهم‌ترین موارد در تعیین قیمت این محصول است. زیرا شعاع در واقع تعیین‌کننده موارد کاربرد قطعه و همچنین پیچیدگی ساخت آن است. بر این اساس قطعاتی که اندازه خیلی کوچک یا خیلی بزرگی دارند، قیمت بیشتری خواهند داشت.

2) جنس بلبرینگ: از آلیاژهای مختلفی مانند فولاد سخت شونده سطحی به روش القایی، فولاد سخت شونده عمقی، سرامیک و فولاد ضد زنگ پر کروم برای ساخت بلبرینگ استفاده می‌شود. هر یک از این محصولات با توجه به مقاومتی که در برابر خوردگی یا زنگ زدن از خود نشان می‌دهند، با قیمت مختلفی عرضه شده و به این ترتیب در هزینه نهایی فروش بلبرینگ هم تاثیرگذار هستند.

3) برند سازنده: یکی دیگر از عوامل موثر بر روی قیمت بلبرینگ، برند سازنده آن است. هر یک از برندها بر اساس شیوه ساخت و موادی که برای تولید این قطعه به کار می‌برند، هزینه‌های مختلفی را در فرایند تولید متحمل خواهند شد. واضح است که برندهای خارجی به دلیل اضافه شدن هزینه واردات، نوسانات نرخ ارز و هزینه مورد نیاز برای حمل و نقل با قیمت بالایی ارائه می‌شوند. در این میان انواع بلبرینگ آلمانی با بیشترین قیمت و بلبرینگ چینی با کمترین قیمت عرضه می‌شوند. این تفاوت در قیمت نشان‌دهنده تفاوت در کیفیت است. به همین دلیل باید در زمان خرید، حتما به ویژگی‌های دستگاه توجه کرده و سپس با توجه به حساسیت کار و بودجه خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. البته باید در زمان خرید حتما به اصل بودن بلبرینگ دقت کنید تا در نهایت متحمل خسارت‌های سنگین برای خرید بلبرینگ جدید و تعمیر یا تعویض دستگاه‌ها نشوید. برای اطلاعات بیشتر به مقاله “مطرح ترین برند‌های بلبرینگ” مراجعه فرمایید.

4) نوع بلبرینگ: بلبرینگ‌ها در انواع مختلفی مانند شیار عمیق، تماس زاویه‌ای، خود تنظیم و کف گرد به بازار عرضه می‌شوند. هر یک از این محصولات توانایی تحمل بار متفاوتی دارند. برای مثال بلبرینگ‌های خود تنظیم به دلیل سازگاری زیادی که با شرایط مختلف دارند و مقاومتی که در برابر انحرافات زاویه‌ای از خود نشان می‌دهند، قیمت بیشتری خواهند داشت. هرچه قدرت تحمل بار این محصولات بیشتر باشد، قیمت بلبرینگ هم بالاتر خواهد رفت.

خرید بلبرینگ با بهترین قیمت

برای اینکه بتوانید بهترین قیمت بیرینگ را پیدا کنید؛ پیشنهاد می‌کنیم که از چند فروشگاه معتبر استعلام بگیرید. به عبارت بهتر باید ابتدا مشخص کنید که دقیقا به چه محصولی نیاز دارید و سپس از عرضه‌کنندگان آنلاین و حضوری قیمت محصول مورد نظر را استعلام بگیرید. به علاوه درباره خدمات پس از فروش هم سوال کنید تا متوجه علت تفاوت قیمتی میان گزینه‌های موجود بشوید. در نهایت با توجه به اطلاعاتی که به دست آورده‌اید، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. ما در کیش رول گستر همه محصولات خود را با بهترین قیمت و ضمانت اصالت کالا به شما ارائه می‌دهیم.

واردات بلبرینگ، نحوه فروش

فروش بیرینگ، ساخت کشور چین از اوایل دهه ۸۰ شمسی با برند‌های متنوعی (در بعضی موارد با سوء استفاده از برند های مطرح دنیا مثل SKF – FAG – TIMKEN و…) وارد بازار ایران شدند. البته تا امروز توانسته‌اند بالاترین سهم بازار رو به صورت واقعی از آن خود کنند. چینی‌ها از هیچ کاری برای افزایش سهم بازار خود و حذف رقبای خود دریغ نمی‌کنند. آن‌ها با تمام قوا برای بالا بردن کیفیت تلاش می‌کنند. امروزه این محصولات با کیفیت ساخت بالا تا حد زیادی توان رقابت با فروش بلبرینگ صنعتی تولیدی کشور‌های اروپای غربی را دارند.

تاثیر برند در فروش و قیمت بلبرینگ

خرید بلبرینگ نیز همچون بسیاری از اقلام صنعتی، متأثر از نوع برند تولیدکننده است و با افزایش یا کاهش کیفیت این برند، قیمت‌ها نیز دچار نوساناتی خواهند شد. اگر سری به چند فروشگاه اینترنتی بلبرینگ بزنید، حتما با شماری از برند‌های کوچک و بزرگ مواجه خواهید شد که به فروش اینترنتی و انواع مختلف آن مشغول هستند. این برند‌ها از مواد اولیه متنوعی برای تولید محصولات خود استفاده کرده و خدمات بسیار متفاوتی را عرضه می‌کنند. به‌همین علت قیمت نهایی بلبرینگ نیز کاملا متفاوت است. از طرفی ممکن ‌است فناوری‌ها و تکنولوژی‌های به‌کار‌رفته در ساخت هر یک از این محصولات متفاوت باشد؛ چراکه نسل‌های امروزی محصولات صنعتی با بهره‌مندی از جدیدترین یافته‌های علمی ‌همراه هستند و از این علوم برای بهبود عملکرد خود استفاده می‌کنند.

درصورتی‌که محصولات تولیدی از کیفیت قابل‌قبولی در هر یک از مشخصات زیر برخوردار باشند، افزایش قیمت در خرید انواع بلبرینگ کاملا طبیعی خواهد بود. این موارد عبارت است از:

  • کیفیت و میزان سختی ساچمه‌ها
  • قابلیت انتقال حرارت
  • میزان مقاومت فشاری قطعه
  • میزان صیقلی‌بودن ساچمه‌ها
  • قابلیت اصطکاک و میزان آن

شرکت‌های مختلف براساس اهداف و چشم‌اندازهای مختلف خود تصمیم می‌گیرند تا چه اندازه به کیفیت ساخت این محصولات توجه کنند. بنابراین هنگام خرید و فروش بلبرینگ توجه ویژه‌ای به این مسئله داشته باشید و برندهای مشهوری همچون SKF، KYK را انتخاب کنید.

انتخاب صحیح در روش خرید بیرینگ

قطعات مکانیکی و صنعتی حساسی هستند که باید حتی با پرداخت هزینه سنگین، بهترین و مرغوب‌ترین نوع آن انتخاب و مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین جهت یک انتخاب صحیح در هنگام خرید،به 11 مورد می پردازیم که به طور مداوم تکمیل خواهند شد. توجه به 11 مورد زیر شامل:

1.توجه به پارامتر بار

2.توجه به نوع در فروش بلبرینگ

3.توجه به پارامتر دوران

4.توجه به پارامتر ناهمترازی یا زاویه انحراف

5.توجه به شرایط کاری

6.توجه به پارامتر عمر

7.توجه به سیستم آب‌بندی بلبرینگ

8.توجه به نحوه نصب و شرایط استفاده از بلبرینگ‌ها

9.توجه به پارامتر متریال و جنس بلبرینگ

10.توجه به نحوه نگهداری بلبرینگ

11.توجه به قطر داخلی بلبرینگ و شافت و فضای موجود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp