رولبرینگ و بلبرینگ تیمکن TIMKEN

بلبرینگ و رولبرینگ تیمکن Timken

بازرگانی کیش رول گستر واردکننده بلبرینگ و رولبرینگ TIMKEN می باشد.همچنین این بازرگانی عامل فروش بلبرینگ و رولرینگ های TIMKEN و سایر محصولات صنعتی مرتبط می باشد.

بلبرینگ و رولبرینگ تیمکن ساخت شرکت آمریکایی Timken می باشند که یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید انواع بیرینگ ( بلبرینگ و رولبرینگ ) می باشد که هم اکنون در ۲۸ کشور دنیا در حال فعالیت می باشد.

 

برند آمریکایی تیمکن timken
برند timken

فروش بلبرینگ و رولبرینگ تیمکن TIMKEN در بازرگانی کیش رول گستر

تاریخچه شرکت تیمکن Timken

تاریخچه احداث شرکت بلبرینگ تیمکن Timken به سال 1898 میلادی برمیگرد که آقای هنری تیمکن طرح تولید رولبرینگ مخروطی را داد و شرکت Timken تحت عنوان The Timken Roller Bearing Axle Company را در ایالت اوهایو راه اندازی کرد.

در سال 1917 میلادی شرکت Timken تصمیم گرفت برای بهبود کیفیت بیرینگ های تولیدی خودش ، جنس فولاد بیرینگ ها را که مناسب با تولیدات خودش است در کارخانه تیمکن به صورت انحصاری تولید کند.

در سال 2014 طی تصمیم شرکت Timken، بخش تولید بلبرینگ تیمکن از بخش تولید استیل آن جدا شد که در حال حاضر شرکت Timken فقط بیرینگ تولید می کند و شرکت Timken Steel بخش تولید فولاد را عهده دار است.

  • تیمکن گسترده ترین خط رولبرینگ مخروطی را در هر نقطه از جهان ارائه می دهد.
  • غلتک های مخروطی منحصر به فرد برای مدیریت بارهای رانشی و شعاعی در شفت های دوار و در محفظه طراحی شده اند.
  • یاطاقان غلتکی مخروطی از چهار جزء وابسته به هم تشکیل شده است:
  • مخروط یا حلقه داخلی. فنجان یا حلقه بیرونی ؛ غلتک های مخروطی ،
  • یا عناصر نورد ؛ و قفس یا نگهدارنده غلتک.
  • زاویه های مخروطی به یاتاقان اجازه می دهد تا ترکیبی از بارهای شعاعی و رانشی را تحمل کند.
  • هرچه زاویه فنجان تندتر باشد ، توانایی تحمل غلتک مخروطی در تحمل بارهای محوری بیشتر است.

 بلبرینگ TIMKEN

شرکت آمریکایی تیمکن (Timken) تولید کننده بیرینگ ها و اجزای مربوط به آن است که در 33 کشور جهان فعالیت دارد. برند Timken در حال حاضر بر گسترش رهبری جهانی خود در رولبرینگ های مخروطی و افزایش عرضه بیرینگ های صنعتی و محصولات و خدمات انتقال نیروی مکانیکی خود تمرکز دارد.

امروزه مهندسین Timken در زمینه تولید بیرینگ، درایوهای چرخ دنده، سیستم های روانکاری خودکار، تسمه ها، زنجیر های صنعتی، کوپلینگ و محصولات حرکت خطی فعالیت می کنند و طیفی از خدمات بازسازی و تعمیر پاورترین را ارائه می دهند.

دانش مهندسی Timken در متالورژی، تریبولوژی و انتقال نیرو در بیرینگ ها و سیستم های مرتبط برای بهبود اطمینان و کارآیی ماشین آلات در سراسر جهان کاربرد دارد.

کیش رول گستر واردکننده بلبرینگ و رولبرینگ در برندهای مختلف،فروش بلبرینگ و رولبرینگ تیمکن TIMKEN در این بازرگانی

بلبرینگ تیمکن TIMKEN در بازار بلبرینگ ایران

بلبرینگ تیمکن TIMKEN در کشور ما جزو بلبرینگ‌های مرغوب و با کیفیت می باشد ، البته در بازار بلبرینگ کشورمان TIMKEN را بیشتر بخاطر رولبرینگ تیمکن می شناسند که کیفیت بسیار عالی دارد.

رولبرینگ های تیمکن در سایز ها و اندازه های مختلف تولید می شوند و دامنه آنها تقریباً از قطر داخلی ۱۰ میلیمتر شروع شده و گاهاً تا ۵۰۰ میلمتر هم می رسد .

خرید بلبرینگ تیمکن

همانطور که اشاره شد بلبرینگ TIMKEN بسیار مرغوب هستند  و چون بسیاری از دستگاه های صنعتی ما مانند سنگ شکن ها ، دستگاهای حفاری و راهسازی ساخت کشور آمریکا می باشند،از طرفی که کشور ما روابط بازرگانی با کشور آمریکا ندارد واردات بلبــرینگ تیمــکن با چالش های فراوان همراه است لذا یک دو سه صنعت در جهت برطرف کرد این نیاز با شرکت های معتبر واردکننده همکاری دارد و شما میتوانید بلبرینگ تیمکن اصلی خود را با بهترین قیمت از ما تهیه کنید .

نکته‌ی بسیار مهمی که در مورد خرید بلبرینگ تیمکن وجود دارد این است که چون شرکت تیمکن در ایران عاملیت فروش ندارد ، برخی افراد سودجو سعی می کنند که بلبرینگ های بی کیفیت را به جای بلبرینگ اصلی تیمکن به فروش برسانند که در این خصوص توصیه ما به خریداران این است که حتماً از جای معتبر خرید خودشان را انجام بدهند.

خرید بلبرینگ تیمکن TIMKEN در بازرگانی کیش رول گستر برای استعلام قیمت با مشاورین ما تماس بگیرید.

تنوع بلبرینگ تیمکن TIMKEN

به طور کلی خدمات و محصولات تیمکن به شرح ذیل میباشد:
1-تولید انواع بلبرینگهای تیمکن ایگرگ
2- تولید و ساخت انواع رول پشتیبان تیمکن TIMKEN
3-تولید و ساخت انواع بلبرینگ تیمکن بادامکی پیرو
4- تولید و ساخت انواع بلبرینگ تیمکن شیار عمیق
5-تولید و ساخت انواع بلبرینگ تیمکن تماس زاویه ای
6-تولید و ساخت انواع رولبرینگ تیمکن استوانه ای بدون قفسه
7-تولید و ساخت انواع رولبرینگ تیمکن استوانه ای
8-تولید و ساخت انواع رولبرینگ تیمکن مخروطی
9-تولید و ساخت انواع رولبرینگ تیمکن توریدال
لبتکار صنعت امادگی ارائه خدمات و فروش انواع بلبرینگ تیمکن و انواع رو لبرینگ تیمکن با قیمت و کیفیت مناسب در ایران

  • بلبرینگ خود تنظیم تیمکن TIMKEN

    بلبرینگ خود تنظیم تیمکن TIMKEN اغلب بصورت دو ردیف ساچمه طراحی و تولید شده است که ساچمه های آن بصورت زیگزاگی قرار گرفته اند. بلبرینگ خود تنظیم تیمکن TIMKEN برای قرار گرفتن بر روی محور و شافتهایی با سرعت دورانی بسیار بالا که امکان خروج از مرکز بر اثر ارتعاشات در آنها بسیار زیاد است مورد استفاده قرار می گیرند. بلبرینگ خود تنظیم تیمکن TIMKEN برای تغییر زاویه های کوچک در محور تا هفت درجه نیز قابل استفاده هستند. کد 1310 یکی از کدهای پر کاربرد این بلبرینگ ها می باشد که بصورت دوبل و فولادی با ابعاد 50*110*27mm عرضه شده است که با ایجاد صدای حداقل و برای سرعت های زاویه ای بسیار بالا طراحی و تولید شده است. این بلبرینگ خود تنظیم در سایز های کوچک و متوسط 60-115mm نیز در دسترس قرار دارد.

فروش بلبرینگ خودتنظیم تیمکن TIMKEN با بهترین قیمت بازار در بازرگانی کیش رول گستر

  • بلبرینگ کف گرد TIMKEN مدل TLV

    بلبرینگ کف گرد TIMKEN بطور کلی برای بارگذاری های با سرعت بسیار بالا و میزان بار سبک و متوسط طراحی و تولید میشوند. طراحی بلبرینگ کف گرد TIMKEN شامل 2 تیپ با ساچمه کروی و 8 تیپ بصورت رولبرینگ با ساچمه استوانه ای می باشد. بلبرینگ کف گرد تیپ TLV بگونه ای طراحی شده اند که بصورت منحصر به فردی میزان اصطکاک کم، حرکت و گردش خنک و حرکت بی صدا در سرعت های بسیار بالا داشته و حساسیت کمتری نیز به تغییر زاویه محوری دارند. هر چند این تیپ از بلبرینگ کف گرد برای مهار بارهای محوری طراحی شده است اما تا حدودی نیز به تعلیق بارهای شعاعی کمک می کند. بلبرینگ کف گرد TIMKEN تیپ TLV در سایز های 228.6 میلیمتر یا 9 اینچ الی 1371.6 میلیمتر یا 54 اینچ تولید و عرضه میشود. این سایز و طراحی از بلبرینگ کف گرد برای شیر های کنترل جریان سیالات و میزهای گردشی نفت و گاز مناسب می باشد. کیج یا ریس و نگهدارنده ساچمه ها در این طراحی از جنس برنز می باشد.

فروش بلبرینگ کف گرد تیمکن TIMKEN با بهترین قیمت بازار در بازرگانی کیش رول گستر

  • بلبرینگ تماس زاویه ای تیمکن TIMKEN

    بلبرینگ تماس زاویه ای تیمکن TIMKEN محصول کشور آمریکا می باشد که در سایز های مختلف تولید شده و بر روی بسیاری ماشین آلات صنعتی مرتبط با صنایع سنگین و ماشین آلات راهسازی بصورت OE نصب شده است. بلبرینگ تماس زاویه ای تیمکن TIMKEN بصورت تخصصی برای کاربری در سرعت های زاویه ای بالا و دقت بسیار زیادی طراحی شده است. بلبرینگ تماس زاویه ای تیمکن TIMKEN تک ردیف دارای قابلیت تعلیق بار محوری در یک جهت را نیز به میزان بسیار بالایی دارند. بلبرینگ تماس زاویه ای تیمکن TIMKEN با قطر داخلی 10 الی 150 میلیمتر بصورت تک ردیف و قطر داخلی 12 الی 150 میلیمتر بصورت دوبل دو ردیف تولید می شوند.

فروش بلبرینگ تماس زاویه ای تیمکن TIMKEN با بهترین قیمت بازار در بازرگانی کیش رول گستر

  • بلبرینگ شیار عمیق TIMKEN تیمکن

    بلبرینگ شیار عمیق TIMKEN تیمکن جزو عمومی ترین و در عین حال با کیفیت ترین نوع بلبرینگ شیار عمیق می باشد که تولید شده تحت اداره استاندارد صنایع آمریکا می باشد. بلبرینگ شیار عمیق TIMKEN تیمکن در کد های مختلف و در سایز های مختلف از 3 میلیمتر الی 600 میلیمتر تولید میشود. یکی از کاربردی ترین نوع آ« با شماره فنی MM9111K می باشد که بصورت اسپیندال 9100K, 200K, 300K عرضه شده است. این بلبرینگ شیار عمیق تیمکن از جنس فولادی و دارای استاندارد ابعادی متریک می باشد و 362 گرم وزن دارد. کلاس استاندارد تولید این بلبرینگ شیار عمیق ISO P4S (ABEC 7/9) می باشد و دارای قطر خارجی 90 میلیمتر می باشد.

فروش بلبرینگ شیارعمیق  تیمکن TIMKEN با بهترین قیمت بازار در بازرگانی کیش رول گستر

  • رولبرینگ بشکه ای TIMKEN تیمکن با کیج فولادی

    رولبرینگ بشکه ای TIMKEN تیمکن با کیج فولادی در کد های مختلف با فولاد آب دیده سخت تولید شده است. سطح خارجی این رولبرینگ ها با فلز زینک طی فرایند آبکاری گالوانیزه گرم پوشانیده شده اند. یکی از پر کاربردترین سایز ها و کدهای رولبرینگ تیمکن TIMKEN از نوع بشکه ای با قطر داخلی 300 میلیمتر mm و قطر خارجی 500 میلیمتر، عرض رینگ داخلی و خارجی 160 میلیمتر mm تولید شده است و در صنایع معدنی و ماشین سازی کاربرد گسترده ای دارد. این رولبرینگ بشکه ای وزنی برابر با 128 کیلوگرم دارد. کلیه بلبرینگ TIMKEN تیمکن محصول کشور آمریکا بوده و با بکار گیری مواد اولیه با بالاترین کیفیت و دقیق ترین عملیات تولید میشوند.

فروش رولبرینگ بشکه ای تیمکن TIMKEN با بهترین قیمت بازار در بازرگانی کیش رول گستر

و اما …

فروش رولبرینگ و بلبرینگ تیمکن timken در شرکت کیش رول گستر

این بازرگانی واردکننده محصولات برند آمریکایی TIMKEN بوده و این برند را در طیف گسترده و تنوع تولیدات کاملا قانونی و از مبادی رسمی وارد نموده و به صنایع داخلی ارائه می نماید.

از شما دعوت می نمائیم جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید با مشاوران کیش رول گستر تماس حاصل فرمائید. شماره تماس های دفتر مرکزی در انتهای صفحه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp