بلبرینگ کف گرد

فروش بلبرینگ کف گرد

بازرگانی کیش رول گستر واردکننده بلبرینگ کف گرد و عامل فروش انواع برند های بلبرینگ کف گرد می باشد.

بلبرینگ کف گرد یک بلبرینگ صنعتی است که توانایی تحمل بار محوری بسیار زیادی دارد فروش بلبرینگ کف گرد در دو مدل یک ردیفه و دو ردیفه انجام می گردد. بلبرینگ های یک ردیفه و دو ردیفه در سرعت های مختلفی کاربرد دارند و هر مدلی را نمیتوان در هر سرعتی به کار گرفت. بلبرینگ های کف گرد علاوه بر توانایی تحمل فشار محوری بالا دارای ظرافت بسیار زیادی نیز در هنگام کار می باشند و دقت آنها حین کارکردن بسیار بالا است.

فروش بلبرینگ کف گرد از بازرگانی کیش رول گستر،برای استعلام قیمت با مشاورین ما در تماس باشید.

بلبرینگ کف گرد یک بلبرینگ صنعتی است که توانایی تحمل بار محوری بسیار زیادی دارد بلبرینگ کف گرد در دو مدل یک ردیفه و دو ردیفه تولید و به بازار عرضه می شود.
بلبرینگ کف گرد

 

آشنایی با بلبرینگ کف گرد

در بلبرینگ کف گرد دیگر از اصلاحات رینگ داخلی و یا رینگ خارجی استفاده نمیشود و این واژه ها جای خود را به واشر یاتاقان، واشر شفت و… داده اند.

بلبرینگ های کف گرد از کنار هم قرار گرفتن واشر شفت، واشر یاتاقان، ساچمه و قفسه تشکیل شده است.

در این نوع بلبرینگ ساچمه ها درون قفسه قرار میگیرد و قفسه به همراه ساچمه ها بین واشر شفت با واشر یاتاقان جایگذاری می شود. در هنگام استفاده از بلبرینگ ها به این نکته توجه داشته باشید که بلبرینگ کف گرد یک طرفه به هیچ عنوان توانایی تحمل بار های شعاعی را ندارد و سریع آسیب می بینند در نتیجه سعی کنید از این مدل بلبرینگ و دیگر بلبرینگ ها موجود به صورت تخصصی استفاده کنید تا در هزینه و… خود صرفه جویی کنید.

بازرگانی کیش رول گستر واردکننده بلبرینگ و رولبرینگ جهت خرید بلبرینگ با مشاورین ما در تماس باشید.

فروش بلبرینگ های کف گرد در سایت کیش رول گستر.

 

مشخصات مکانیکی بلبرینگ کف گرد

بلبرینگ های کف گرد بصورت تک جهته و دو جهته تولید میشوند و مهمترین توصیف مکانیکی آنها قابلیت قرار گیری تحت بار محوری و نه شعاعی می باشد. واشر های بکار گرفته شده در ساختمان بلبرینگ کف گرد بسته به نوع کاربری دارای شکل های مختلفی با زوایای قرارگیری مختلف می باشند.

واشر هوزینگ های کروی و واشر های شفتی از انواع این شکل ها محسوب می شوند. اجزای تشکیل دهنده بلبرینگ کف گرد قابلیت جداسازی دارند که برای بررسی کارکرد و سلامت قطعات و اجزا و تعمیرات و حفظ و نگهداری آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

یکی دیگر از ویژگی های بلبرینگ های کف گرد مخصوصا بلبرینگ های کف گرد با واشر هوزینگ کروی قابلیت قرارگیری در بارگذاری اولیه نا متقارن می باشدکه باید هنگام خرید و فروش این بلبرینگ به آن دقت کنید.

به جز طراحی های عمومی بلبرینگ های کفگرد برندهای خاصتر با کاربری های ویژه تری از انواع بلبرینگ کف گرد برای صنایع نظامی و هوایی طراحی و تولید میشوند.

بازرگانی کیش رول گستر واردکننده بلبرینگ و رولبرینگ جهت خرید بلبرینگ با مشاورین ما در تماس باشید.

انواع بلبرینگ کف گرد را می شناسید؟

  • بلبرینگ کف گرد تک ردیفه

بلبرینگ های کف گرد یک ردیفه برای تحمل بارهای محوری یک جهته بسیار مناسب هستند. این محصول در موقعیت دهی به شفت عملکرد بسیار خوبی دارد ولی به هیچ عنوان نباید تحت تاثیر نیروی شعاعی قرار بگیرد. بلبرینگ کف گرد یک طرفه از واشر، تعدادی ساچمه، واشر محفظه و یک واشر با شیار ساخته شد است.

این بلبرینگ ها در سه مدل مسطح، قوسی و تخت تولید و به بازار عرضه میشوند که مشتریان میتوانند بسته به نیاز خود هرکدام از مدل های گفته شده را خریداری نمایند. آخرین نکته در زمینه این محصولات قابلیت نصب آسان آن ها می باشد که یک ویژگی بسیار کارآمد محسوب می شود.

  • بلبرینگ کف گرد دو ردیفه

بلبرینگ های کف گرد دو ردیفه این توانایی را دارند که بارهای محوری را از دو طرف تحمل کنند. اما این مدل نیز مانند مدل تک ردیفه قابلیت تحمل بار شعاعی را ندارد به سرعت آسیب می بیند. بلبرینگ های دو ردیفه از دو قفسه، دو ردیف ساچمه، دو واشر محافظ و دو شیار ساچمه تشکیل شده اند. این بلبرینگ ها نیز مانند بلبرینگ های کف گرد تک ردیفه قابلیت نصب آسان را دارند و به دو صورت مسطح و قوسی تولید و به بازار عرضه می گردند. جنس قفسه این بلبرینگ ها از فولاد یا برنج ماشین کاری شده میباشد که مقاومت بسیار بالایی دارند.

بلبرینگ کف گرد

بازرگانی کیش رول گستر واردکننده بلبرینگ و رولبرینگ جهت خرید بلبرینگ با مشاورین ما در تماس باشید.

مقایسه بلبرینگ های کف گرد با دیگر بلبرینگ ها

همانطور که گفته شد بلبرینگ های کف گرد توانایی تحمل بار های محوری در ابعاد و حجم های بسیار زیاد را دارند و همین امر موجب افزایش طول عمر مفید و دوام بیشتر نسبت به بلبرینگ شیار عمیق و شعاعی شده است.

علت طول عمر بالای بلبرینگ کف گرد نسبت به سایر این محصولات این است که نیروی محوری اعمال شده بر روی این بلبرینگ ها به صورت منظم بر روی تمام ساچمه های به کار رفته درون بلبرینگ پخش میشود.

در صورتی که بلبرینگ کف گرد به خوبی گریس کاری شده باشد و لایه ای از روغن بر روی ساچمه ها و… مشاهده شود، دستگاه شما بدون هیچ گونه ضربه و آسیبی کار میکند و در زمان بسیار طولانی یه بازده کاری فوق العاده را از خود به نمایش میگذارد.

به همین جهت استفاده از بهترین برند گریس نسوز صنعتی برای افزایش بازده دستگاه نکته مهمی به شمار می رود.

برای خرید و فروش بلبرینگ های صنعتی SKF،FAG،NACHI،KOYO،TIMKEN و انواع برندهای ژاپنی و چینی با مشاورین ما در تماس باشید.

بازرگانی کیش رول گستر واردکننده بلبرینگ و رولبرینگ جهت خرید بلبرینگ با مشاورین ما در تماس باشید.

2 دیدگاه برای “بلبرینگ کف گرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp