نرم افزار سایز بلبرینگ

نرم افزار سایز بلبرینگ چیست؟

با توجه به اینکه بلبرینگ یکی از پرمصرف ترین و کاربردی ترین قطعات صنعتی محسوب می‌ شود و از آنجایی که تنوع بسیار زیادی می توانید به لحاظ سایز از انواع بلبرینگ ها مشاهده کنید، هنگام خرید، دقت در سایز بلبرینگ از اهمیت بالایی برخوردار است.

به همین علت امروزه از روش های مختلف، روی به اندازه گیری سایز بلبرینگ آورده می شود. پیشرفت در زمینه طراحی انواع نرم افزارها بر بستر سیستم‌ های رایانه‌ ای و گوشی‌ های هوشمند موجب شده که کار راحتی برای به دست آوردن سایز بلبرینگ ها در پیش داشته باشید.

به مانند سایر صنایع و مشاغل، برای اندازه گیری سایز بلبرینگ، نرم افزارهای جامع به شما این قابلیت را می دهند که به راحتی بتوانید اطلاعات کافی در مورد بلبرینگ ها را به دست آورید. نرم افزارهای سایز بلبرینگ با محاسبه دقیق اطلاعات و داده های موجود در بلبرینگ، تمام داده های مورد نیاز را پردازش می کنند و به کاربران در انتخاب بلبرینگ کمک فراوان خواهند نمود. با ما در بازرگانی کیش رول گستر همراه باشید تا چند نرم افزار کاربردی در این زمینه معرفی کنیم.

نرم افزارهای سایز بلبرینگ با محاسبه دقیق اطلاعات و داده های موجود در بلبرینگ، تمام داده های مورد نیاز را پردازش می کنند و به کاربران در انتخاب بلبرینگ کمک فراوان خواهند نمود.
نرم افزار سایز بلبرینگ

 

پیشنهاد ۵ نرم افزار سایز بلبرینگ

برای شناسایی سایز بلبرینگ و همچنین تشخیص اورجینال و فیک بودن انواع بلبرینگ ها، نرم افزارهای مختلفی توسط کمپانی های تولید کننده این محصولات در پلتفرم های مختلف طراحی شده است. هر کدام از این نرم افزارها می توانند اطلاعات جامع در مورد انواع بلبرینگ ها و یا بلبرینگ های تولید شده توسط برندی خاص را در اختیار کاربران قرار دهند.

  • نرم افزار SKF طراحی و ساخت این نرم افزار به شکلی است که اطلاعاتی جامع و کاربردی در مورد بلبرینگ را می‌ توانید به دست آورید. با استفاده از نرم افزار شرکت SKF می توانید انواع مشخصات مورد نیاز مانند داخل، پشت، دور بر دقیقه و عرض بلبرینگ را به دست آورده و متناسب با نیاز خود، به خرید بلبرینگ روی بیاورید. در کنار این، نرم افزار SKF با رابط کاربری آسان به شما اطلاعات کافی در مورد نحوه استفاده صحیح از محصولات ارائه شده توسط این برند را ارائه می دهد.
  • نرم افزار NTN یکی دیگر از اپلیکیشن های کاربردی برای گوشی های هوشمند، نرم افزار NTN است که هر اطلاعاتی که برای خرید بلبرینگ نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر ابعاد و سایز بلبرینگ، با استفاده از این نرم افزار می توانید میزان بار قابل تحمل توسط بلبرینگ و همچنین سرعت و وزن آن را دریافت کنید. این نرم افزار توسط شرکت برجسته ژاپنی در اختیار کاربران قرار گرفته است.
  • نرم افزار Timken پس از آزمایش های فراوان بالاخره این نرم‌ افزار در دسترس کاربران قرار گرفت. دو نسخه ارائه شده توسط این نرم افزار برای بلبرینگ های اینچی و بلبرینگ های سری ۶۰۰۰ کاربرد دارد. برای انتخاب سایز دقیق هر بلبرینگ ارائه شده توسط تیمکن، به راحتی می توانید از طریق این نرم افزار اقدام کنید. عملکرد نرم افزار تیمکن به شکلی است که بسیار دقیق تر و راحت تر از کولیس اطلاعات را در مورد سایز و میزان تحمل بار بلبرینگ در اختیار کاربر قرار می دهد.
  • نرم افزار WBA یکی دیگر از کاربردی ترین نرم افزارهای موجود در زمینه بلبرینگ که به شما اطلاعات کافی در مورد اورجینال یا تقلبی بودن بلبرینگ نیز می دهد، اپلیکیشن WBA نام دارد. علاوه بر کسب اطلاعات کامل در مورد سایز بلبرینگ، با استفاده از این اپلیکیشن اطلاعات کاربردی دیگری را می توانید به دست آورید.
  • نرم افزار ETC_EVO اگر به دنبال یک نرم افزار جامع هستید، این نرم افزار که توسط کارشناسان مطرح برای سیستم های کامپیوتر طراحی شده است، اطلاعات کافی در مورد سایز بلبرینگ و همچنین پارامترهای مختلف دیگری مانند بارهای ایستایی و حرکتی را در اختیار شما قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp